We are Marc O’Polo. Founded 1967 in Stockholm with a passion for natural materials in a time when synthetics were all the rage. It was the founders’ vision to design fashion with natural and durable quality. Timeless pieces to be loved for a lifetime. Today Marc O’Polo stands for premium contemporary lifestyle, combining authentic modernity with Scandinavian simplicity.

Мы — Marc O’Polo. Бренд появился в 1967 году в Стокгольме. В то время, когда во всем мире был синтетический «бум», наши основатели для создания коллекций отдавали предпочтение натуральным тканям. Качество. Натуральность. Простота. Индивидуальность. Инновационность. Более полувека спустя эти ценности продолжают быть компасом компании. Сегодня Marc O'Polo олицетворяет современный стиль жизни премиум-класса, сочетающий аутентичность со скандинавской простотой.

Our products are available in

Наши продукты
доступны онлайн в

countries through our online shop.

странах мира

Our headquarters are located south
of Munich, Germany.

Штаб-квартира расположена
к югу от Мюнхена (Германия)

We have

В нашей команде

employees from over 40 countries
worldwide.

сотрудников из 40 стран мира

EUR turnover was
reached in the
fiscal year 2020/2021.

EUR оборот за 2020/2021

retail and franchise partners sell
our lifestyle products.

собственных и партнерских
магазинов

We have stores
in nearly 40 countries.

Наши магазины представлены
в 40 странах мира

PERSONALITIES
creating
marc O’Polo
since 1967.

ЛИЧНОСТИ, СОЗДАЮЩИЕ marc O’Polo
С 1967.

WORKING
AT MARC O’POLO
РАБОТА
В MARC O’POLO

We work and hire true to the credo ‘It's not your CV. It's your personality that matters.’ A claim that has proven itself for over 50 years. Marc O’Polo is looking for outstanding personalities, who want to grow together with us and develop themselves and the company further – nationally and internationally. Personalities who will support us with passion and commitment in expanding our position as one of the leading international casual lifestyle brands in the premium segment.

The Marc O’Polo philosophy rests on a liberal, open-minded ethos. We unite and promote internationality, individuality and diversity. These are essential elements of our corporate culture. Because our founders’ vision lives on, as we are driven by fascination for innovation, high appreciation of our environment and aspiration to grow and become better day by day. This leads us towards being a fully sustainable brand.

Are you coming with us?

Наше кредо при создании команды: IT IS NOT YOUR CV. IT IS YOUR PERSONALITY THAT MATTERS («Важно не резюме, важна личность»). Утверждение, которое более полувека доказывает свою эффективность. Marc O’Polo ищет ярких и целеустремленных личностей, которые хотят расти вместе с нами и развиваться на национальном и международном уровнях. Личностей, которые вместе с нами готовы к экспансии в качестве одного из ведущих международных lifestyle брендов в сегменте Premium. Философия Marc O’Polo основана на прогрессивных взглядах и идеалах свободы. Мы поддерживаем стремление к индивидуальности. Кроме того, неотъемлемой частью нашей культуры является интернациональность и разнообразие. Мы продолжаем развивать идеи наших основателей: нами движет увлечение инновациями, ценность окружающей среды и стремление расти и становиться лучше день ото дня. Ты готов развиваться с нами?

IT IS NOT YOUR CV.
IT IS Your PERSONALITY THAT MATTERS.

our key values наши ценности

OUR FIVE KEY VALUES NATURAL, SIMPLICITY, QUALITY, PERSONALITY AND INNOVATION ARE DEEPLY ROOTED IN OUR CORPORATE CULTURE AND SHAPE THE WAY WE WORK TOGETHER. AT MARC O’POLO, WE LIVE OUT THESE VALUES IN OUR DAILY INTERACTIONS AND REFLECT THEM IN OUR PROCESSES, OUR MANAGEMENT PROMISE AND IN OUR MODELS FOR FURTHER DEVELOPMENT.

НАШИ ЦЕННОСТИ —
ЕСТЕСТВЕННОСТЬ, КАЧЕСТВО, ИННОВАЦИИ, ИНДИВИДУАЛЬНОСТЬ, ПРОСТОТА, ЛЕЖАТ В ОСНОВЕ КОРПОРАТИВНОЙ КУЛЬТУРЫ И ВЕДЕНИЯ БИЗНЕСА.
МЫ ВОПЛОЩАЕМ ИХ В ЖИЗНЬ: В КОММУНИКАЦИЯХ, ПРОЦЕССАХ И МОДЕЛЯХ ДЛЯ ДАЛЬНЕЙШЕГО РАЗВИТИЯ.

sustainability устойчивое
РАЗВИТИЕ

OUR RESPONSIBILITY. Marc O’Polo is committed to the principle of sustainability and lives it by combining economic success, ecological awareness and social responsibility.

НАША ОТВЕТСТВЕННОСТЬ. Marc O’Polo следует принципам устойчивого развития и реализует их, сочетая финансовый успех с экологической сознательностью и социальной ответственностью.

578
OUR GOAL IS TO OFFER ONLY SUSTAINABLE PRODUCTS BY 2023. НАША ЦЕЛЬ – ПОЛНОСТЬЮ SUSTAINABLE ПРОДУКТ К 2023 ГОДУ

All our collections are designed with an eye for timelessness and modernity at the same time and with a love for nature. We use
natural, organic and certified materials wherever we can, we respect animal welfare and to reduce our environmental impact, we also offer products made with recycled materials. We are constantly looking for more sustainable alternatives to the materials we already use. This leads us towards being a fully sustainable brand.

Все наши коллекции вне времени и созданы с любовью к природе. Чтобы уменьшить воздействие на окружающую среду, мы предлагаем коллекции, изготовленные из натуральных или переработанных материалов, и постоянно ищем еще более экологичные альтернативы.

OUR JOURNEY - 10 PATHWAYS ПУТЬ К УСТОЙЧИВОМУ
РАЗВИТИЮ

To continue on our journey to sustainability, we have defined 10 pathways. Each pathway reflects a specific area for which we have formulated relevant action steps and targets. We take a proactive approach to reducing negative environmental impact and we see it as our responsibility to play an active role in promoting fair working conditions.

Мы определили для себя 10 ключевых векторов развития, которые также включают в себя заботу людях и условиях работы. Каждый вектор отражает конкретную область, для которой мы сформулировали важные цели и шаги для их достижения.

sustainable products

social responsibility & human rights

environment

suplay chain traceability

stakeholder engagement

climate perfomance

transportation & logistics

packaging

energy

people empowerment

Вакансии компании «Marc O'Polo RUS»

Отзывы о компании